Telefoonnummer: 0174-670770

 

  • U kunt met het hele gezin terecht
  • Toegankelijk voor mindervaliden
  • Vriendelijk personeel
  • Geen wachtlijsten

Direct inschrijven

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier (te vinden via onze praktijkwebsite of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Centrale Klachtencommissie van de praktijk

Contact

Tandzorg Westland-Honselersdijk
Van der Goesstraat 17
2675 TS  Honselersdijk

Tel: 0174-670770
E-mail: info@tandzorgwestland.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 0174-670770

Openingstijden
Maandag:
8:00 - 17:00
Dinsdag:
8:00 - 17:00
Woensdag:
8:00 - 17:00
Donderdag:
8:00 - 17:00
Vrijdag:
8:00 - 17:00
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten


Telefonische bereikbaarheid:
08.00 - 12.30 uur en 13.00 - 16.30 uur

Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2019, Tandzorg Westland-Honselersdijk | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd november 2019